. آزمون ها  . تست هوش گاردنر برای کودکان
تست هوش گاردنر برای کودکان

تست هوش گاردنر برای کودکان

تست هوش گاردنر برای کودکان چه اهمیتی دارد ؟

هوش های چندگانه گاردنر یکی از  نظریه های مهمی است که توسط هوارد گاردنر بیان شده که در آن برای انسان ها چندین هوش بر شمرده شده است. بر اساس این نظریه همه انسان ها باهوش می باشند و تفاوت آنها در زمینه هوشی متفاوتی است که با یکدیگر دارند.

تست هوش گاردنر برای کودکان می تواند یک آزمون مناسب برای دریافت بازخورد های اولیه از زمینه هوشی کودک باشد. شناخت استعداد کودکان در زمان درست و به موقع می تواند زمینه آموزشی آینده آن را تا حد بسیار زیادی مشخص نماید. توجه به این موضوع می تواند در ینده شغلی کودک و در نتیجه مسیر درست آموزش تاثیر مستقیمی گذارد.

تست هوش گاردنر برای کودکان آنلاین

ابزارهای آنلاین امروزه بخش جدایی ناپذیر از فرایندهای آموزشی شده اند و در تمامی بخش ها می توانیم حضور موثر و مفید آنها را مشاهده نماییم. اگر تست هوش گاردنر برای کودکان آنلاین صورت گیرد می تواند محدودیت های مختلفی از جمله محدودیت مکان را بر طرف نماید.

” همچنین در داناکوییز تست هوش گاردنر برای بزرگسالان نیز قرار داده شده که می توانید از آن نیز برای افراد بالغ به کار برید “

هم اکنون شما می توانید از طریق فرم زیر تست هوش گاردنر برای کودکان را آنلاین انجام داده و در نهایت نتیجه آن را با جزئیات کامل مشاهده نمایید. دز این آزمون آنلاین گاردنر بیش از ۵۰ سوال قرار داده شده که پاسخ به مجموعه آنها می تواند ارزیابی مناسبی را از علایق و زمینه های هوشی کودک در اختیاز شما قرار دهد.

تست هوش آنلاین گاردنر کودکان

جهت انجام آزمون کافی است با کلیک بر روی لینک زیر و گزینه ” شروع آزمون ” اقدام به پاسخ به سوالات داده شده نمایید. ” این قسمت برای افرادی که دارای اشتراک داناکوییز می باشند نمایش داده می شود برای این منظور در صورت عدم مشاهده ابتدا اقدام به خرید اشتراک نمایید.

توجه نمایید مربیان و والدین سعی نمایند تا در انتخاب گزینه ها عجله ننموده و با دقت و شناخت کافی از کودک به آن پاسخ دهند تا نتتیجه ارزیابی نهایی و کارنامه نمرات هر یک از هوش های ۹ گانه بیشتری همسانی را با هوش کودک داشته باشد.

 

برای مشاهده این قسمت ابتدا باید وارد سایت شوید

جهت ورود و یا عضویت اینجا کلیک کنید

تست هوش گاردنر برای کودکان

مشخصات شبیه ساز

سوالات مختلف از ۹ زمینه هوشی

ارائه کارنامه نهایی بر اساس پاسخ به پرسش های داده شده

امکان انجام آزمون در صورت داشتن اشتراک به تعداد نامحدود

پرسش های دقیق بر اساس تمامی هوش های گارنر

رابط کاربری زیبا و منحصر به فرد

امکان بزگشت به سوالات قبلی در صورت عدم پایان آزمون و اصلاح پاسخ داده شده

دیدگاه‌ها

  • نغمه علیدادی

    اردیبهشت 15, 1400

    سلام خدمت شما
    برای اشتراک برنز ویاهر اشتراکی لطفا مشخص کنید از کدام اپلیکیشن می توانیم استفاده کنیم واگر می توانیم همه استفاده کنیم به چه صورت هست هر وقتی هر کدام از اپلیکیشن با ز می کنم پیام ایجاد اشتراک می زنه ومن اشتراک ۱۵ روزه گرفتم به چه صورت می توانم استفاده کنم

    پاسخ

ارسال نظر

دو × 1 =