. وب اپلیکیشن  . الکترونیک  . طراحی مدار الکتریکی آنلاین
طراحی آنلاین مدار الکتریکی

طراحی مدار الکتریکی آنلاین

طراحی آنلاین مدار الکترونیکی چه کاربردی دارد

شاید شما نیز دیده باشید که قبل از بنا نهادن یک ساختمان و یا ساختن یک پل ، مهندسین عمران و راه و ساختمان در ابتدا نقشه اولیه ای را طراحی و پس از تایید مطابق آن شروع به ساخت بنا می کنند. طراحی مدار الکتریکی نیز دارای کاربردی مشابه بوده که مهندسین برق و الکترونیک پروژه ای را قبل از ساخت در ابزارهای شبیه سازی مانند ” طراحی مدار الکترونیکی آنلاین ”  طراحی می کنند تا بخش های مختلف آن مانند ورودی ، خروجی ، دامنه فرکانس و بقیه موارد را مورد برسی قرار دهند.

این کار نه تنها باعث کاهش هزینه خواهد شد که در نهایت نتیجه بهتری را در ساخت پروژه الکترونیکی به همراه خواهد داشت . طراحی مدار الکتریکی زیر بیشتر جنبه آموزشی و مشاهده عملکرد قطعات الکترونیکی اولیه سلف ، مقاومت و دیگر عناصر ابتدایی الکترونیکی داشته و برای ساخت پروژه های پیچیده تر نیاز است که از نرم افزار های حرفه ای تر طراحی مدارهای الکترونیکی استفاده نماییم

طراحی آنلاین مدار الکترونیکی در سامانه کوییز

ابزار طراحی مدار الکترونیکی که به صورت انلاین در اختیار شما قرار داده شده است می تواند ابزار بسیار خوبی برای آموزش عناصر الکترونیکی و عملکرد آنها در مدار باشد . در این شبیه ساز مدار الکترونیکی عناصر مهمی مانند مقاومت ، خازن ، سلف ، منبع جریان ف منبع ولتاژ ، زمین و سیم قرار داده شده است که به راحتی و با کشیدن می توانید مفهوم طراحی مدار را به راحتی فرا بگیرید.

در هر دو نقطه از قطعات الکترونیکی نیز نسبت ولتاژ به زمان نیز نمایش داده شده که می تواند کاربرد  اسیلوسکوپ را برای شما داشته باشد و دید بهتری را نسبت به طراحی آنلاین مدار خود کسب نمایید.

طراحی آنلاین مدار الکتریکی

طراحی آنلاین مدارهای پایه به صورت آنلاین

شامل المان های پایه مقاومت ، خازن ، منبع ولتاژ AC وDC ، منبع جریان ، سلف ، سیم ، زمین

مشاهده آنلاین جهت حرکت الکترون ها

مشاهده آنلاین تغییرات ولتاژ دو سر هر المان

دیدگاه‌ها

  • محمدرضا

    دی 27, 1399

    ۶

    پاسخ

ارسال نظر

5 + دو =