. وب اپلیکیشن  . آموزش زبان  . آموزش اعداد به زبان انگلیسی کودکان
آموزش اعداد به زبان انگلیسی کودکان

آموزش اعداد به زبان انگلیسی کودکان

از جمله موارد پایه ای آموزش زبان انگلیسی به کودکان مبحث اعداد بوده که همواره جزو مبانی بنیادی این بخش است. برای آموزش رش های مختلفی را می توان به کار برد ، خصوصا در رابطه با کودکان که تنوع در کنار ایجاد فضای خلاق محور قطعا کیفیت را نیز بالا خواهد برد. در این بخش می خواهیم یکی از روش های نوین که با استفاده از بازی و سرگرمی است برای آموزش اعداد به زبان انگلیسی به شما معرفی نماییم.

شبیه ساز آموزش اعداد انگلیسی به کودکان

کودکان ذهنی خلاق و آماده ای دارند و هرچه سن آن ها بیشتر می شود علاقه ی زیادی به کشف همه چیز در اطراف خود پیدا می کنند. پس این یک فرصت طلایی برای والدین و یا معلمین هست که می توان به خوبی از این فرصت استفاده کرد و به شیوه ی درستی به امر آموزش کودکان پرداخت. استغاده از روش های آموزشی نزدیک به روحیات کودک می تواند خروجی ایده آلی را برای ما به همراه آورد.

اما سوال اینجاست که چگونه به آموزش عداد به زبان انگلیسی به کودکان بپردازیم؟

شرکت داناکو همیشه در تلاش است تا خدمات و محصولات متنوعی را در اختیار شما عزیزان به منظور رشد آموزشی کودکان و نوآموزانتان قرار دهد در ادامه به یکی از موارد نوین که با سرگرمی نیز همراه است می پردازیم. شبیه ساز آموزشی که در آموزش امروز بسیار پر رنگ و پرکاربرد است.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان و اهمیت آن

ابتدا بد نیست از اهمیت آموزش زبان انگلیسی به کودکان بگوییم . آموزش دو یا چند زبان مختلف در سنین کودکی اثر مطلوبی می گذارد و یادگیری را بهتر و عمیق تر در ذهن کودکان به جای می گذارد. علاوه بر این با توجه یکپارچگی جهانی و تبدیل جهان به یک پیکره متصل ، آشنایی با زبان رایج در سایر ملل نیز در زمینه های یادگیری و یا تجارت بسیار مهم و ضروری است.

در مجموع می توان برای فواید آموزش زبان انگلیسی به کودکان موارد مختلف دیگری را نیز بر شمرد ، آنچیزی که در این بخش دارای اهمیت است درک اهمیت آن و در ادامه به کار گیری روش های بهینه و کاربردی برای یاددهی آن به کودکان است مانند شبیه ساز بازی آموزش اعداد به انگلیسی به کودکان.

آموزش اعداد انگلیسی به کودکان 

خواندن اعداد همیشه یکی از مراحل مهمی است که در آموزش زبان انگلیسی به کودکان به آن پرداخته میشود. کودکان در سنین پایین آماده ی یادگیری هستند و به دلایلی عاشق شمردن هستند. می توانیم با بازی و همکاری و بدون فشار به آنها آموزش دهیم زیرا آموزش توام با بازی و سرگرمی نه تنها علاقه آن ها را به یادگیری افزایش می دهد بلکه درک بهتری از مطالب آموزشی خواهند داشت.

آموزش اعداد انگلیسی به کودکان در مراحل ابتدایی یاددهی زبان قرار دارد و جزو پایه های اصلی یادگیری در این زمینه است. برای این منظور در ادامه به معرفی یکی از ابزارهای آنلاین داناکوییز در این زمینه می پردازیم.

شبیه ساز آموزشی اعداد انگلیسی به کودکان 

برای یادگیری بهتر و تلفظ  درست اعداد راه و روش های متنوعی وجود دارد که شما در این شبیه ساز بدون نصب برنامه یا نرم افزاری می توانید از این ابزار آنلاین آموزشی اعداد انگلیسی بهره ببرید. در این شبیه ساز کودکان با اعداد انگلیسی و تلفظ درست آنها ،آشنا خواهند شد.

فلش کارت ها یکی از اقلام مهم در زمینه آموزش زبان دوم می باشند که به ذهن سپاری معانی و یادآوری درست آنها کمک می نمایند. امروزه با گسترش فناوری در وب می توان بسیاری از این موارد را در قالب اپلیکیشن ها و سامانه های آنلاین راه اندازی کرد. در زیر وب اپلیکیشن داناکوییز قرار دارد که فلش کارت های اعداد زبان انگلیسی تا ۱۰ قرارداده شده که پس از کلیک روی آن تلفظ صوتی و نوشتار نمایش داده می شود. این کار نه تنها به یادگیری همراه با سرگرمی کمک می کند که با توجه به حالت منعطف خود سبب می شود تا به خوبی به ذهن سپرده شود.

آموزش اعداد به زبان انگلیسی کودکان

مشخصات شبیه ساز

مشاهده تلفظ هر عدد با کلیک روی فلش کارت

ارسال نظر

دوازده − 3 =