. وب اپلیکیشن  . آموزش زبان  . آموزش رنگ ها به انگلیسی برای کودکان
آموزش رنگ ها به انگلیسی برای کودکان

آموزش رنگ ها به انگلیسی برای کودکان

در آموزش زبان انگلیسی روش های مختلفی وجود دارد که می توان آنها را در قالب خلاقیت و ارائه محتوای متفاوت به کودکان به عنوان یک راهکار عملی به کار برد. طبیعتا روش در نظر گرفته شده می بایست با روحیات و علایق کودک همخوانی داشته و جذابیت لازم را همراه با آموزش برای اون به ارمغان آورد. یکی از بهترین روش ها استفاده از سرگرمی و بازی در اموزش است ، همانطور که می دانیم کودکان به بازی و سرگرمی علاقه بسیار داشته و از این رو آموزش توام با آن را نیز بهتر درک خواهند نمود. در این بخش می خواهیم یک روش بسیار کاربردی و عملی را برای آموزش رنگ ها به انگلیسی برای کودکان معرفی نماییم که در سامانه شبیه ساز آموزشی داناکوییز قرار داده شده است.

معرفی شبیه ساز آموزش آنلاین رنگ ها به انگلیسی به کودکان همراه با بازی

برای استفاده از فواید آموزش زبان انگلیسی به کودکان نیاز داریم تا زمینه های لازم برای یادگیری کودک را مبتنی بر سرگرمی همراه با نمایه جذاب ایجاد نماییم. در این ابزار سعی شده تا رنگ ها در یک چیدمان جذاب و ساده در کنار هم قرار گیرد تا ارتباط تصویری کودک با آن به سادگی صورت پذیرد.

نه رنگ مهم و اصلی در وب اپلیکیشن آموزش رنگ ها در کنار هم قرار گرفته است که کودکان می توانند به سادگی روی هم کدام از آنها کلیک نمایند. با کلیک روی مربع های در گرفته شده بخش پشت فلش کارت که حاوی کلمه و دکمه پخش صوتی تلفظ کلمه می باشد نمایش داده می شود.

آموزش رنگ ها به انگلیسی همراه تلفظ صوتی

همانطور که گفته شد در بخش پشتی هر کارت کلمه انگلیسی تصویر که یکی از رنگ هاست در کنار یک دکمه سبز رنگ جهت تلفظ صوتی آن قرار داده شده . همانطور که می دانیم فرآیند های در نظر گرفته شده برای فلش کارت ها نیز مشابه همین عمل بوده و در واقع ما اینجا با فلش کارت های آنلاین آموزش رنگ ها به انگلیسی برای کودکان هستیم. تلفظ صوتی قرار داده شده نیز از منابع معتبر انتخاب و قرار داده شده به صورتیکه به خوبی محوریت ارتباط تصویری همراه با Reading و Speaking را تقویت خواهد نمود. در واقع کودکان توامان نه تنها با معنی که نوشتار و تلفظ آنها نیز آشنا می گردند.

آموزش رنگ ها به انگلیسی همراه با بازی و سرگرمی برای کودکان

این وب اپ آنلاین برای اجرا نیاز به نصب برنامه نداشته و تنها با یک مرورگر و اینترنت می توانید آن را اجرا نمایید. در یکی دیگر از ابزارها نیز که در آن به آموزش حروف الفبا انگلیسی به کودکان داشتیم نیز با روشی مشابه آموزش درست و جذابی را معرفی کردیم.

اصولا ادغام علایق کودکان با آموزش همواره بازخورد های خوبی را به همراه خواهد داشت.در این روش نیز آموزش آنلاین رنگ ها به انگلیسی به کودکان در قالب یک بازی و سرگرمی آنلاین می تواند آنها را برای یادگیری مشتاق تر کرده و تلاش آنان را مضاعف نماید.

با این روش

آموزش رنگ ها به انگلیسی برای کودکان

مشخصات شبیه ساز

مشاهده تلفظ هر رنگ با کلیک روی فلش کارت

ارسال نظر

یک × یک =