. نرم افزارهای اموزشی  . دانلود نرم افزار interactive physics
دانلود نرم افزار interactive physics

دانلود نرم افزار interactive physics

نرم افزار interactive physics چیست ؟

برسی پدیده های علمی همچون فیزیک ، یکی از راهکارهای تقویت آموزش های مرتبط با این حوزه است. در دنیای امروز ابزارها و برنامه های مختلفی وجود دارد که می تواند با صرف هزینه کمتر امکان برسی آزمایش های فیزیک را در اختیار ما قرار دهد. ابزارهای شبیه ساز آموزش مانند  نرم افزار interactive physics می تواند گزینه خوبی باشد تا به وسیله آن در آزمایش های فیزیک تحقیق کرده و مشاهدات علمی خود از فیزیک را به بحث بگذاریم.

آزمایشات فیزیکی در نظر گرفته شده در این نرم افزار برای برسی مباحث پایه ای فیزیک بسیار کاربردی بوده و می تواند مکمل بسیار خوبی برای دوره های آموزشی مرتبط با این بخش برای دانش آموزان ، معلمین و مرتبطین آن باشد.

ویژگی ها و کاربرد نرم افزار interactive physics

همانطور که گفتیم استفاده از شبیه ساز فیزیک و برسی وقایع حاصل از آزمایش های فیزیک می تواند به تقویت دانش و درک این موضوع کمک کند. یکی از ویژگی های شبیه سازهای آموزشی تغییر پارامتر ها و داده های ورودی و بدست آوردن خروجی متناسب با آن بوده که بدون هزینه و آنی قابل برسی است.

در نرم افزار interactive physics می توانید به اندازه گیری پارامترهایی مانند شتاب ، نیرو  ، گرانش و سرعت بپردازید و یا وقایع مرتبط با اصطکاک و فرکانس های صوتی را برسی کنید. البته بخش های متنوع و مختلفی در این برنامه وجود داشته که اکثریت علوم پایه و بنیادین فیزیک را در بر می گیرد. نحوه استفاده از برنامه نیز بسیار راحت بوده که نشان از رابط کاربری نه چندان پیچیده ان می باشد. البته برای آنشایی با نحوه کارکرد هر بخش می بایست اطلاعاتی را بصورت بنیاندین از موضوع داشته باشیم تا بتوانیم برسی دقیق و درستی داشته باشیم.

 چرا نرم افزار interactive physics و یا برنامه های مشابه ضروری است.

جالب است بدانید سازمان فضایی ناسا نیز از این برنامه برای آموزش معلمین خود استفاده می کند. قطعا شرکتی آن هم در حوزه فضا که نیاز به دانش بسیار پیچیده و اساتید و کارکنان خبره خواهد داشت نهایت دقت و ظرافت را در آموزش مطالب مرتبط با فیزیک خواهد داشت. علاوه بر این برنامه interactive physics جوایز مختلفی را نیز در جشنواره های علمی و آموزشی به خود اختصاص داده است.

محاسبه مقادیر سرعت ، شتاب ، نیرو ، انرژی و غیره در واحدهای استاندارد و انگلیسی

ابزارهای شبیه ساز فنر ، قرقره ها ، موتور و …

تعیین مقادیر گرانش و مقاومت هوا

و بسیاری از ویژگی های و بخش های دیگر که می توانید با دانلود نرم افزار مورد برسی و آزمایش قرار دهید.

دانلود نرم افزار interactive physics

دیدگاه‌ها

ارسال نظر

سیزده − 7 =