. وب اپلیکیشن  . موسیقی  . شبیه ساز آموزش بازی آنلاین بلز
بازی آنلاین بلز

شبیه ساز آموزش بازی آنلاین بلز

در ابتدا و قبل از پرداختن به ویژگی های شبیه ساز این قسمت کمی به معرفی آن بپردازیم . اینکه ساز بلز چیست و چه کاربردی دارد؟ ساز بلز یکی از ابتدایی ترین و ساده ترین ابزارهای آموزش موسقی به کودکان است . این ساز که به آن گلوکن اشپیلز نیز می گویند ساده شده ساز زایلوفون ( Xylophone ) می باشد. اما در این قسمت قصد داریم بازی آنلاین بلز برای کودکان را معرفی کنیم که در آن می توانید با صدای بلز واقعی در یک محیط شبیه سازی شده جذاب بلز آنلاین بنوازید

معرفی بازی آنلاین بلز کودکان داناکوییز

استفاده از محیط شبیه سازی شده در موسیقی نیازمند رعایت صوت و نت های تولید دقیق ، مشابه شرایط واقعی در آن است. بازی آنلاین بلز داناکوییز دقیقا این ویژگی ها را همراه خود دارد ، ابزار شبیه سازی بلز به صورت آنلاین که در محیط جذاب می تواند زمینه آموزش بلز به کودکان را فراهم آورد. این بازی آموزشی آنلاین نه تنها زمینه ساز بروز استعداد می گردد که به دلیل سادگی در استفاده و دسترسی آسان می تواند در دسترس همه قرار گیرد. خصوصا مراکزمختلف آموزشی و یا آموزشگاههای موسیقی کودکان می توانند با فراهم سازی امکان استفاده از آن برای نوآموزان خود زمینه را برای تمرین و تسلط بیشتر آنها فراهم آورند.

مزیت های شبیه ساز بلز آنلاین برای کودکان

اگر از آن دسته افرادی باشید که به ساز بلز علاقه دارند احتمالا با تاثیر آن در پرورش خلاقیت کودکان آشنایی دارید. در بازی بلز آنلاین کودکان ، آنها با فضایی مشابه ساز بلز در محیط واقعی رو به رو می شوند.تیغه هایی رنگی با ابعاد مختلف که هر یک صدایی مخصوص شبیه به زنگوله را دارا می باشد. در بازی آنلاین بلز شما با لمس و کلیک روی هر تیغه صدایی مشابه ابزار واقعی رو به رو می شوید.

ضبط صدای شبیه ساز بلز آنلاین کودکان

یکی از ویژگی های منحصر به فرد بازی آنلاین بلز امکان ضبط صدا می باشد ، به طوری که پس از زدن روی دکمه ضبط ، تمامی ضربه های مضراب روی تیغه همراه با صدای تولیدی ضبط می شود و در آنتها کودک می تواند فعالیت خود در نواختن ساز را از نظر درستی مورد برسی قرار دهد.
علاوه بر این ابزار شبیه ساز بازی آنلاین بلز دارای دو نت آماده نیز می باشد که با زدن دکمه پخش شروع به انجام خودکار نواختن می کند. این ها مواردی است که شما حتی در ابزارهای واقعی مشاهده نمی کنید بلکه در فضای اینترنت و با امکانات توسعه نرم افزاری و برنامه نویسی ممکن شده است.

بازی آنلاین بلز

مشخصات شبیه ساز

امکان اجرا انواع نت سازهای بلز ۱ اکتاو

امکان ضبط نت های نواخته شده و سپس پخش آنها

دارای دو موسیقی آماده نواخته شده با شبیه ساز

محیط جذاب و کاربردی برای کودکان

ارسال نظر

یک × 4 =