. وب اپلیکیشن  . آموزش زبان  . تلفظ حروف انگلیسی برای کودکان
تلفظ حروف انگلیسی برای کودکان

تلفظ حروف انگلیسی برای کودکان

اهمیت آموزش تلفظ حروف زبان انگلیسی به کودکان

زبان انگلیسی از ۲۶ حرف الفبا تشکیل شده که هر کدام دارای نام و تلفظ مجزایی می باشند. قطعا شروع آموزش زبان انگلیسی نیز با یادگیری دقیق و درست این حروف شروع می گردد. روش های بسیاری برای آموزش تلفظ حروف زبان انگلیسی به کودکان وجود دارد که به طور سنتی با بیان مدرس در کلاس و یا در بهترین حالت در قالب پخش فایل های صوتی درون کلاس و بیان مثال های مختلف صورت می پذیرد.

اما در این شبیه ساز قصد داریم یکی از روش های نوین آموزشی را معرفی نماییم که در کنار انتقال درست مفهوم مورد نظر ما دارای جذابیت بسیاری برای کودکان است. پس در ادامه با معرفی شبیه ساز فوق همراه باشید.

استفاده از ابزارهای نویس آموزشی برای تلفظ حروف زبان انگلیسی کودکان

همواره استفاده از روش های نوین آموزشی همراه قوی و مهمی بوده که می تواند مدرسین و متولیان امر آموزش را در دستیابی به بهترین بازدهی یاری نماید. آموزش بخش مهمی در سیستم های مدیریت کشورها بوده که هزینه و تحقیقات بسیاری برای دستیابی به خروجی مناسب در آنها انجام می گیرد.

فواید آموزش زبان انگلیسی برای کودکان بسیار و پر اهمیت بود که با مطالعه و تحقیق می توان موارد مختلفی از آنها را فهمید. قطعا امروزه دستیابی به علوم نوین و کسب مهارت های مهم و تاثیر گذار جز با ارتباط با سایر ملل ممکن نیست.

آموزش زبان دوم عموما از حروف الفبا و کمک به نوآموزان برای تلفظ صحیح حروف آن آغاز می شود. همانطور که در ابتدا نیز به آن پرداختیم روش های بسیار متنوعی برای انجام این کار وجود دارد . اما شبیه ساز تلفظ حروف زبان انگلیسی برای کودکان ابزاری آنلاین و کارآمد بوده که می تواند به انتقال و درک صحیح مطلب کمک نماید.

معرفی شبیه ساز تلفظ زبان انگلیسی صوتی برای کودکان

در این شبیه ساز تمامی حروف زبان انگلیسی به صورت کادرهای مجزا کنار یکدیگر همراه با چیدمانی منظم چیده شده است. کار با این برنامه بسیار ساده بوده و تنها با کلیک روی هر حرف ، تلفظ صوتی آن پخش می گردد.

برای درک بهتر تلفظ نیز در کادر همان حروف مثال هایی در قالب بیان کلماتی که با حرف مربوطه شروع می شود با کلیک به صورت صوتی پخش می گردد که تصاویر آن کلمه نیز برای فهم بهتر قرار داده شده است.

برای استفاده از این شبیه ساز نیاز به نصب برنامه نبوده و تنها با کلیک بر روی ” مشاهده شبیه ساز ” زیر می توانید شورع به یادگیری تلفظ صوتی حروف انگلیسی نمایید.

تلفظ حروف انگلیسی برای کودکان

مشخصات شبیه ساز

تلفظ تمامی حروف الفبای انگلیسی به صورت صوتی با کلیک روی آن

تلفظ یک یا چند کلمه مرتبط با حرف الفبا با کلیک بر روی آن

صفحه جذاب و قابل فهم برای کودکان

ابزار آنلاین و نوین برای آموزش تلفظ حروف الفباانگلیسی به کودکان

ارسال نظر

10 + نوزده =