. آزمون ها  . تست هوش گاردنر آنلاین و رایگان
تست هوش گاردنر آنلاین و رایگان

تست هوش گاردنر آنلاین و رایگان

هوش های چند گانه گاردنر یکی از از تست هوش های مهم بوده که توسط هوارد گاردنر که یک روانشناس و استاد دانشگاه بوده است در سال ۱۹۸۳ ارائه شده است. بر اساس این نظریه هوش انسان به دسته های هوش فضایی ، منطقی ، کلامی ، درون فردی ، برون فردی ، هستی گرا ، حرکتی ، موسیقیایی و طبیعت گرا تقسیم می شود.

تست هوش گاردنر

بر اساس تست هوش گاردنر انسان ها دارای هوش های متفاوتی بوده و هر یک در زمینه های مختلف هوشی توانایی و استعداد بیشتری نسبت به انواع دیگر دارد که با شناخت آن می تواند در ادامه مسیر زندگی درستی را داشته باشد.

تست هوش گاردنر آنلاین و رایگان

تست هوش گاردنر آنلاین و رایگان فوق شامل سوالاتی است که به صورت مرتب از شما پرسیده می شود و در نهایت بر اساس پاسخ های داده شده شما به آن درصد هوش شما در یکی از انواع نه گانه در قالب یک کارنامه ارزیابی نمایش داده می شود.

توجه نمایید سوالات فوق ویژه افراد بزرگسال بوده و تست هوش گاردنر کودکان شامل نوع سوالات متفاوتی نسبت به آزمون فوق می باشد. همچنین برای دریافت کارنامه ارزیابی دقیق تر سعی نمایید به سوالات با دقت و حوصله پاسخ دهید.

تست هوش گاردنر آنلاین فوق رایگان بوده و شما برای دریافت کارنامه ارزیابی نهایی نیاز به پرداخت هزینه نمی باشید و نیز فرایند آزمون در یک محیط کاملا راحت و دقیق پیاده سازی شده است.

سوالات آزمون نیز به طور دقیق انتخاب شده تا بتواند در ارزیابی نهایی بر اساس پاسخ هایی که به آن می دهید نتایج دقیقی را به شما نمایش دهد.

برای شروع پس از وارد نمودن اطلاعات خواسته شده بر روی ” شروع آزمون ” کلیک نمایید

شما باید متن درج کنید.
شما باید عدد درج کنید.

دیدگاه‌ها

  • ساناز

    مهر 15, 1402

    برای انتخاب شغل عالی هست مفید

    پاسخ

ارسال نظر

نوزده − دوازده =