. وب اپلیکیشن  . ریاضی  . تمرین جدول ضرب برای کودکان
تمرین جدول ضرب برای کودکان

تمرین جدول ضرب برای کودکان

جدول ضرب

یکی از بخش های اساسی و پایه ای ریاضی بوده که از سنین پایه به دانش آموزان آموزش داده می شود. یادگیری و حفظ این جدول برای انجام اعمال محاسباتی پیچیده تر بسیار ضروری است و به خاطر سپردن جدول ضرب می تواند سرعت محاسبات را افزایش دهد.

آموزش جدول ضرب برای کودکان

یادگیری در کودکان همواره مبتنی بر ارائه آموزشی جذاب و کودک پسند بوده که در کنار رنگبندی زیا و ظاهری فانتزی بتواند اشتیاق آنها را برای یادگیری افزایش دهد. شبیه ساز تمرین آنلاین جدول ضرب کامل برای آموزش به کودکان یک راهکار مناسب و جذاب بوده که آنها در یک فرایند آموزشی می تواند در قالب الگوهای زنده و تغییر پذیر ان را فرا گیرند.

قبل از انجام این مورد یادگیری و آموزش جدول ضرب می بایست انجام شده و آنها در این مرحله تنها به تمرین دانش خود اقدام نمایند. انجام تمرین آنلاین جدول ضرب به صورت جذاب و زیبا برای کودکان تا بتوانند با حل تک تک خانه ها به خوبی آن را به اطر بسپارند.

شبیه ساز تمرین جدول ضرب برای کودکان

نحوه عملکرد این شبیه ساز آموزشی به این صورت بوده که جدول ضرب به صورت کامل قرارداده شده و در خانه نوع عملیات ضرب مربوط به آن درج شده است. کودکان می بایست تک تک ضرب ها را به درستی انجام دهند تا خانه به رنگ واضح تری تبدیل شود.

در صورتی که به ضرب جدول پاسخ درستی داده نشود ان خانه به رنگ خاکستری تبدیل خواهد شد تا زمانی که پاسخ درست در آن درج شود. شبیه ساز تمرین جدول ضرب برای کودکان می تواند یک راهکار و برنامه جذاب برای کودکان باشد تا از طریق آن بتوانند به خوبی جدول را به خاطر بسپارند.

تمرین جدول ضرب برای کودکان

مشخصات شبیه ساز

حل آنلاین جدول ضرب

عکس العمل خانه های جدول نسبت به پاسخ صحیح و اشتباه

قرار داشتن ضرب جدولی داخل هر خانه

ارسال نظر

دوازده + یازده =