. وب اپلیکیشن  . آموزش زبان  . شبیه ساز آموزش صوتی الفبای زبان انگلیسی به کودکان
شبیه ساز آنلاین آموزش الفبای انگلیسی

شبیه ساز آموزش صوتی الفبای زبان انگلیسی به کودکان

آموزش الفبای انگلیسی همراه با تلفظ

حتما اگر شما هم بخواهید آموزش زبان انگلیسی را از پایه آغاز کنید نیاز دارید تا اصول اولیه آن را آموزش ببینید. یکی از این اصول که یادگیری صحیح آن می تواند به یادگیری زبان انگلیسی کمک کند حروف الفبای آن است. دقیقا مانند حروف الفبا در فارسی ، الفبای زبان انگلیسی نیز به ترتیبی تعیین شده که هر کدام دارای تلفظ صوتی به خصوصی می باشد.

روش های مختلفی برای یادگیری تلفظ صوتی صحیح حروف الفبا وجود دارد که یکی از آنها تمرین و تکرار آنها در کنار شنیدن تلفظ صوتی حروف الفبای انگلیسی است. شبیه سازهای آموزش زبان انگلیسی آنلاین می تواند یکی از روش های نوین براری یادگیری بهتر در این حوزه باشد.

ابزار شبیه ساز آنلاین آموزش الفبای انگلیسی همراه با تلفظ صوتی

داناکوییز مجموعه بزرگی از ابزارهای آموزشی آنلاین بوده که در آن از روش های نوین علمی برای آموزش استفاده نموده است . یکی از آنها شبیه ساز آموزش الفبای انگلیسی آنلاین است. همانند دیگر شبیه ساز ها برای اجرا تنها به اینترنت نیاز است . محیط برنامه کاملا جذاب و ساده بوده که پیچیدگی خاصی را برای آموزش ایجاد نمی کند.

با کمک ابزار شبیه ساز آموزش تلفظ صوتی الفبای انگلیسی ، می توانید با تایپ هریک از حروف الفبای انگیسی تلفظ صوتی و دقیق آن را بارها و بارها تا تسلط کامل گوش دهید. در این شبیه ساز علاوه بر اجرای تلفظ صوتی هریک از حروف الفبای انگلیسی که روی آن کلیک می کنید گوینده یک کلمه انگلیسی نیز که با حرف انتخاب شده و شروع می شود را بیان می کند. به این صورت می توانید مثال های متعددی را نیز در این برنامه گوش داده و از نحوه به کارگیری آن در کامات مختلف آگاه شوید.

شبیه ساز آموزش اعداد انگلیسی آنلاین

علاوه بر شبیه ساز آموزش الفبای انگلیسی آنلاین ، شما می توانید در این وب اپلیکیشن کاربردی با تلفظ صحیح اعداد نیز اشنا شوید . این بخش برای آموزش اعداد انگلیسی کودکان بسیار کاربردی و مناسب بوده که در قالب یک محیط جذاب می تواند شرایط مناسبی را برای یادگیری تلفظ صحیح اعداد ایجاد نماید.

شبیه ساز آنلاین آموزش الفبای انگلیسی

تلفظ صوتی اعداد ۱ تا ۹

تلفظ صوتی حروف الفبا از A تا Z

ارائه تلفظ صوتی یک کلمه با شروع هر یک از حروف الفبا

ارسال نظر

5 × 1 =