. وب اپلیکیشن  . برنامه نویسی  . تولید آنلاین کد lcd کاراکتری در آردوینو
تولید آنلاین کد LCD کاراکتری در آردونیو

تولید آنلاین کد lcd کاراکتری در آردوینو

آشنایی با LCD کاراکتری

LCD کاراکتری نوع رایجی از نمایش ها هستند که برای نمایش خروجی میکروکنترل ها به کار می روند. در انجام عملیات های مختلف الکترونیکی نیاز به نمایش وقایع پیش آمده هستیم که در برخی مواقع از ۷ سگمنت ها (۷ segment) نیز استفاده می شود اما LCD کاراکتری به دلیل تراکم بیشتر نقاط ( پیکسل ) قابلیت نمایش دقیق تری مانند حروف الفبا را نیز دارا است. در این بخش می خواهیم ابزار آنلاینی را برای تولید آنلاین کد LCD کاراکتری در آردونیو معرفی نماییم .

راه اندازی LCD کاراکتری با استفاده از آردوینو

برد های آردوینو در سال های اخیر به دلیل قابلیت های ماژولار و منعطف تر خود بسیاری قابل توجه نوآموزان و مدرسین آموزشی برای انجام پروژه های مختلف الکترونیکی و برنامه نویسی قرار گرفته است. راه اندازی LCD در آردوینو عملی بسیار رایج و کاربردی برای نمایش داده های خروجی حاصل از پروژه ها بوده که دانش اجرا نیز در آن دارای اهمست است.

برای نمایش خروجی می بایست بر اساس زبان برنامه نویسی منطبق با آردوینو مربع های درج شده در LCD کاراکتری را تغییر دهیم که این کار نیاز به دانش برنامه نویسی دارد.

تولید آنلاین کد LCD کاراکتری در آردونیو

با استفاده از نرم افزار تولید کد LCD کاراکتری در آردونیو می توانید برای هر مربع از ال سی دی یک کد کاراکتری ایجاد نمایید که با آردوینو سازگار می باشد. در این ابزار آنلاین یک مربع متشکل از نقاط با مربع های کوچکتر ۵ در ۱۰ قرارداده شده که در واقع یکی از مربع عای LCD کاراکتری ۱۶ در ۲ می باشد.

شما با کلیک بر روی هر نقطه می توانید وضعیت نمایش و یا عدم نمایش ان را تغییر داده و در نهایت کاراکتر مورد نظر خود رای آن مربع ۵ در ۱۰ ترسیم نمایید. همزمان نیز در یک کادر کد های برنامه نویسی به منظور انتقال به میکرو به صورت آنلاین تولید و قابل اجرا در آردوینو می باشد.

تولید آنلاین کد LCD کاراکتری در آردونیو

تولید کد با استفاده از ترسیم آنلاین کاراکتر دلخواه

ایجاد نامحدود کد به صورت دلخواه

محیط ساده و جذاب برای یادگیری اصول پایه کد نویسی

ارسال نظر

18 − سیزده =