. دسته‌بندی نشده  . شبیه ساز زاویه
محاسبه و نمایش آنلاین زاویه

شبیه ساز زاویه

زاویه چیست ؟ واحد و نماد زاویه چه می باشد؟ آشنایی با شبیه ساز محاسبه و نمایش آنلاین زاویه

در مفاهیم هندسی ، برخورد دو خط به یکدیگر در نقطه مشترک تشکیل زاویه را می دهند . واحد زاویه درجه بوده و زاویه ای که از تشکیل دو خط مستقیم تشکیل می شود را با نماد ∠ نشان می دهند که از شکل هندسی خود آن نشات گرفته است.

برای مثال زاویه بین دو خط A و B را به صورت ∠AOB نمایش می دهند .در شبیه ساز محاسبه و نمایش زاویه آنلاین نیز  مقدار زاویه از دایره ای که حول محور مرکز به ۳۶۰ قسمت تقسیم می شود گرفته شده و  حرف “O” نیز که در تعرف زاویه بین دو خط استفاده می شود از همین مبنا گرفته شده است.

شبیه ساز محاسبه و نمایش انلاین زاویه و درجه چه کاربردی دارد ؟

یادگیری به صورت تصویری نتایج بسیار مثبتی را به دنبال خواهد داشت . شما می توانید با استفاده از ابزارهای شبیه سازی زاویه و زاویه سنج آنلاین نیز با مفهوم دقیق زاویه آشنا شوید . ابزارهای اندازه گیری آنلاین زاویه و آموزش مفهوم زاویه زیر به خوبی تعریف دقیقی را به مخاطب ارائه می کنند.

در این بخش با شبیه ساز آموزشی رو به رو هستیم که در عین سادگی جزئیات دقیق را در اختیار ما قرار می دهد.دانش آموزان می توانند برای آشنایی دقیق تر به صورت تعاملی زاویه را حول دایره به حرکت دراورند تا درجه ایجاد شده ∠AOB را مشاهده نمایند. همچنین به کمک ابزار کمکی که در سمت چپ تعبیه شده نیز می توانید مقدار ∠AOB را تغییر دهید.

مدرسین نیز می توانند در کلاس آموزش آنلاین خود از این ابزار آنلاین جهت تعریف و تفهیم یکی از موضوعات پایه ریاضیات گام برداشته و با استفاده از روشی نوین ، کیفیت آموزش خوبی را ارائه دهند.

محاسبه و نمایش آنلاین زاویه

ریسپانسیو

نمایش کامل ۳۶۰ درجه روی نمودار

ساخت و نمایش انواع زاویه به صورت آنلاین

ارسال نظر

سه + 17 =