. وب اپلیکیشن  . ریاضی  . چرتکه سوروبان آنلاین
چرتکه سوروبان آنلاین

چرتکه سوروبان آنلاین

بازی چرتکه سوروبان

چرتکه سوروبان یکی از ابزارهای محاسباتی قدیمی است که ریشه آن به شرق آسیا باز می گیرد. امروزه این ابزار با گذشت سالها نه تنها منسوخ نشده است که دارای کارکرد های مفیدی در امر آموزش محاسبات ذهنی و ریاضی چرتکه می باشد. بازی چرتکه سوروبان دارای تعدادی ستون مهره بوده که یک میله افقی باعث ایجاد تمایز بین مهره های بالایی و پایین می گردد. به این ترتیب مهره های بالای میله دارای ارزش عدد ۵ به تنهایی و مهره های پایین نیز دارای ارزش عددی ۱ به تنهایی می باشد.

برنامه بازی چرتکه سوروبان آنلاین دانامس

آموزش آنلاین یکی از روش های جدی امروزه در انتقال مفاهیم علمی و آموزشی است . بسیاری از مراکز مختلف آموزشی در سراسر جهان از طریق آموزش آنلاین اقدام به برگزاری کلاس می نمایند. دوره های آموزش آنلاین چرتکه نیز با توجه به اهمیتی که این رشته دارد در کنار فواید آموزش چرتکه ، توسط این مراکز برای نوآموزان برگزار می گردد. در این میان برنامه بازی چرتکه می تواند در کنار ایجاد سرگرمی به بروز خلاقیت در زمینه هوش فضایی و یا منطقی تاثیر بگذارد.

چرتکه سوروبان آنلاین دانامس ابزار کارآمد و مفیدی است که می تواند مکمل دوره های آموزش آنلاین چرتکه سوروبان باشد. ویژگی های منحصر به فرد چرتکه سوروبان آنلاین دانامس و رابط کاربری ساده آن می توند یکی از مولفه های برگزاری کی کلاس چرتکه هوشمند باشد. بسیاری از مدرسین برای برگزاری کلاس چرتکه کودکان از این ابزار به عنوان روشی مفید آموزشی بهره می برند چرا که کودکان با توجه به شرایط سنی که دارا می باشند نسبت به بازی و سرگرمی مانن چرتکه عکس العمل خوبی را نشان می دهند.

ویژگی های بازی چرتکه سوروبان آنلاین

همانند نمونه واقعی چرتکه آنلاین دانامس نیز از ستون های عمودی ، افقی ، بدنه و مهره تشکیل شده است. شما در این ابزار شبیه ساز آموزشی می توانید به راحتی با کلیک بر روی هر مهره آن را به پایین و بالا جا به جا کنید. از جمله ویژگی های دیگر برنامه بازی چرتکه آنلاین دانامس ، امکان شخصی سازی های فراوان آن می باشد.

شما می توانید تعداد رقم اعشار را با افزایش ستون های اعشاری از نقطه پوین به سمت راست و تعداد ستون های اعداد صحیح را با افزایش تعداد ستون های سمت چپ افزایش دهید. در نهایت نیز عدد شکل گرفته روی چرتکه به صورت هوشمند زیر آن و همزمان با حرکت دادن مهره ها نمایش دادن می شود.

برنامه بازی چرتکه سوروبان آنلاین دانامس دارای محیطی جذاب ، گرافیکی و کاملا تعاملی بوده که با تمام نسخ های نمایشگر خود را تطبیق می دهد. شما با هر ابزاری که امکان اتصال به نت را داشته باشد می توانید از این وب اپلیکیشن استفاده کنید و یا با اشتراک این صفحه در ابزارهای مختلف برگزاری دوره های آنلاین ، یک کلاس آنلاین چرتکه با کیفیت برگزار نمایید.

چرتکه سوروبان آنلاین

امکان تعریف ارقام به صورت نامحدود

امکان تعریف تعداد اعشار به صورت نامحدود

نمایش عدد چرتکه بر اساس چینش مهره ها به صورت آنلاین

امکان حرکت مهره های چرتکه و نمایش عدد مربوط به آن

ارسال نظر

5 × 2 =