. نرم افزارهای اموزشی  . دانلود رایگان نرم افزار ریاضی و رسم نمودار GeoGebra 6.0.577.0
دانلود رایگان نرم افزار ریاضی و رسم نمودار GeoGebra 6.0.577.0

دانلود رایگان نرم افزار ریاضی و رسم نمودار GeoGebra 6.0.577.0

آموزش ریاضی همواره یکی از چالش های مهم دوران تحصیلی است که یادگیری آن علاوه بر علاقه نیازمند درک درست از روابط معادلاتی بین اعداد و سایر فرمول ها و نمودار های محاسباتی است. امروزه با وجود برنامه مختلف آموزش ریاضی و وجود نرم افزار هایی که می تواند به درک بهتر مفاهیم ریاضی کمک کند ، آموزش ریاضی نه تنها سخت نیست که می تواند بسیار جذاب و لذت بخش باشد.

نرم افزار geogebra یکی از برنامه های کاربردی آموزش ریاضی بوده که رابط کاربری بسیار ساده در کنار ابزار های مختلف نمایش نمودار های دو بعدی ، اجسام هندسی سه بعدی ، نقاط مختصاتی ، محاسبات ماتریسی و همچنین انتگرال فهم دقیق و درستی را از ریاضی به نمایش می گذارد.

بسیاری نرم افزار geogebra را یک نرم افزار رسم نمودار می دانند چرا که بلافاصله پس از نصب چیزی که بیشتر از همه در محیط این برنامه مشهود است محیط مختصاتی آن و قابلیت ها جئوجبرا در نمایش معادلات مختلف در نمودار می باشد.

دانلود نرم افزار geogebra

در صورتی که معلم و یا دانش آموز هستید با دانلود نرم افزار geogebra می توانید در محیطی کاملا ساده و تعاملی به اجرای محاسبات مختلف ریاضی پرداخته و یادگیری ریاضی را برای خود لذت بخش کنید

دانلود رایگان نرم افزار ریاضی و رسم نمودار GeoGebra 6.0.577.0

درصورت بروز مشکل در نصب با پشتیبانی تماس بگیرید

ارسال نظر

یک × دو =