. نرم افزارهای اموزشی  . نرم افزار آزمایشگاه فیزیک برای کامپیوتر
نرم افزار آزمایشگاه فیزیک برای کامپیوتر

نرم افزار آزمایشگاه فیزیک برای کامپیوتر

اهمیت انجام تحقیق و آزمایشگاه فیزیک

در گذشته و در زمانی که تکنولوژی مانند امروز پیشرفت های کمتری داشت ، دانشمندان و محققان برای برسی پدیده های مختلف علمی و یا آزمایش فیزیک نیاز به انجام آنها در شرایط واقعی بودند. انجام آزمایش های فیزیک نیازمند تجهیزات اولیه و محیط مناسب و استاندارد در کنار تجربه بود تا بتوان از آن بدون خطر نتایج لازم را بدست آورد.

امکانات انجام و آزمایشگاه فیزیک در اختیار همه نبود و در نتیجه برسی و تحقیق بسیاری از روش ها به صورت تئوری صورت می پذیرفت که همین سبب آن میشد دانش بدست آمده به مرور فراموش شده و جز اعداد ارقام و فرمول های حفظی چیزی از درون مایه آن منتقل نگردد!

نرم افزار آزمایشگاه فیزیک برای کامپیوتر

قطعا پیشرفت تکنولوژی امروز در تمامی ابعاد روزانه ما تاثیر گذار بوده و توانسته در بسیاری از جهات ضعف ها و نقایص را بر طرف نماید. از جمله در بخش خدمات آموزش با ایجاد زیر ساخت های کلاس آنلاین و شبیه ساز های آزمایشگاهی فرصتی برای بهره گیری از علوم با تجربه بهتر ایجاد نموده است.

نرم افزار شبیه ساز آزمایشگاه فیزیک از جمله این دستاورد ها بوده که در محیطی منحصر به فرد و با اطلاعات و ابزار های جامع به درک بهتر علوم فیزیک کمک می نماید. نرم افزار آزمایشگاه فیزیک برای کامپیوتر فوق توانسته بخش مهمی از مباحث مهم و تاثیر گذار فیزیک مانند عدسی ها ، اشعه ایکس ، محاسبه مقاومت موازی و سری را در کنار بخش های متنوع دیگر با ظاهری گرافیکی در اختیار نوآموزان قرار دهد.

ویژگی های نرم افزار آزمایشگاه فیزیک برای کامپیوتر

نرم افزار آزمایشگاه فیزیک فوق به سرعت و به سادگی بر روی اکثر نسخه های ویندوز نصب و اجرا می گردد. نرم افزار دارای پیچیدگی خاصی نبوده و از بخش منو می توانید یکی بخش های فیزیک را برای آزمایش انتخاب نموده و سپس با دانش خود به تحقیق و برسی نتایج حاصل از آن بپردازید

نرم افزار آزمایشگاه فیزیک برای کامپیوتر

شامل آموزش و شبیه سازی ۱۹ مبحث مهم در فیزیک

محاسبه آنی مقاومت های موازی ، سری ، قانون اهم ، پتاسیومتر و ... در بخش الکتریسیته

منوی ویژه قرارداد اشیا مختلف در صفحه آزمایش

شبیه سازی اشعه کاتد ، نیروی بین دو بار الکتریکی ، شارژ و دشارژ و .... در بخش الکترواستاتیک

شبیه سازی مفاهیمی چون اشعه ایکس ، عدسی ها ... در بخش نور

ارسال نظر

یک × 4 =